Zimowa parka

Niedawno zorientowałam się, że zima już się kończy, a ja nie pokazałam Wam mojej nowej kurtki! Od wielu lat miałam tylko dwa zimowe okrycia wierzchnie (płaszcz i kurtkę, nad którą pastwiłam się tutaj). O ile płaszcz bardzo mi nie przeszkadzał, o tyle kurtka doprowadzała mnie do szału i miałam jej dość. Wspólnie z Mamą doszłyśmy do wniosku, że już najwyższa pora na nową.


Wybrałyśmy się na poszukiwania do galerii. Już od paru lat marzyła mi się parka, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. Tym razem musiało być inaczej. Nasze kroki skierowałyśmy do Camaieu, mimo że nigdy wcześniej nic tam nie kupiłyśmy. Przymierzyłam kurtkę, stwierdziłam, że jest fajna, ale może znajdziemy coś ciekawszego. Obeszłyśmy całą galerię, tylko po to żeby stwierdzić, że jednak ta pierwsza była najlepsza : D. Po 4 miesiącach noszenia jej prawie codziennie zaczęłam zauważać u niej wady, ale i tak jest o niebo lepsza, niż moja wcześniejsza kurtka.

Jak sami widzicie, blogerką modową nie jestem, mam w szafie 3 kurtki, z których noszę (non stop!) tylko jedną. Parkę podobno mają już wszyscy, z tą różnicą, że ja moją będę prawdopodobnie nosić przez najbliższe 5 lat, podczas gdy moda na nie skończy się najpóźniej za rok. Pisanie o ciuchach trochę mi się już znudziło, pozowanie stało się męką. O wiele bardziej wolę stać po drugiej stronie aparatu, robić DIY, a nawet gotować. Mam w planach kilka projektów, ale w ostatnim czasie zostałam tylko z małpką-cyfrówką (te zdjęcia zostały zrobione właśnie nią), bo lustrzanka jest w naprawie (pękł ekran!) i czekam aż wróci.


Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Pań z okazji Dnia Kobiet! : )
fot. Tata
Co mam na sobie?
• Kapelusz |vintage + DIY|, ostatnio na blogu tutaj,
• Okulary |Reserved|,
• Kurtka |Camaieu|,
• T-shirt |Reserved|,
• Jeansy |bezimienne|,
• Buty |allegro|, ostatnio tutaj.

Komentarze

  1. Piękna parka, wyglądasz świetnie :)

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku nawet nie zdążyłam kupić porządnego zimowego odzienia wierzchniego, ale jak się okazało, nie było takiej potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka najlepsza ! :)


    Pozdrawiam,
    caaaudiaaac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam parke juz od ponad roku, ale jakos ostatnio przestalam w niej chodzic. W tym sezonie stawiam na plaszcze+ Super kapelusz! :D

      Usuń
  4. Podobają mi sie parki, ale sama nigdy nie miałam :D
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory