DIY: Wianek


W końcu możemy powiedzieć, że przyszła wiosna! Z tej "okazji" chciałabym Wam pokazać jak w banalny sposób zrobić wianek. Tradycyjnie powinno się go pleść, ale ja użyłam plastikowych kwiatów, więc byłoby ciężko. Poniższą metodą można też zrobić wianek z żywych kwiatów, ale niestety jego żywotność nie jest wtedy powalająca.

Nawet gdyby wiosna na razie miała jeszcze nie przyjść (lol), to wianek może skutecznie przypominać, że taka pora roku jednak istnieje!

 

Czego będziemy potrzebować?

♥ Kwiatów (sztucznych lub żywych, u mnie sztuczne);
♥ Nitki (najlepiej zielonej, bo wtedy nie będzie jej bardzo widać);
♥ Nożyczek;
(♥ Pistoletu na klej na gorąco);

Kroki

1. Układamy kwiaty w kształt wianka, aby zobaczyć czy będzie on odpowiedniej wielkości do głowy. Nie może być za duży, bo będzie spadał na oczy.

2. "Nitkujemy" łodyżki. Najlepiej robić to pod kwiatkami. Sztuczne można nawet w razie problemów pozdejmować, bo potem nie ma problemu z ich założeniem. 
Uwaga: Trzeba cały czas kontrolować jak układają się kwiatki, najlepiej, żeby wszystkie były skierowane w tę samą stronę.

3. Opcjonalnie można w niektórych miejscach podkleić klejem na gorąco. U mnie odpadały niektóre kwiatki, więc je podkleiłam.
4. Gotowe! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory