Las jesienią

Dzisiaj mam dla Was coś, czego jeszcze na blogu nie było. W niedzielę Mama wyciągnęła mnie do lasu. Nie lubię zbierać grzybów, ani spacerować bezczynnie, więc żeby nie umrzeć z nudów wzięłam aparat. To był strzał w dziesiątkę, bo gdy Mama biegała po krzakach szukając borowików, ja szłam sobie spokojnie i pstrykałam zdjęcia. Nie jestem fotografem, nie znam się na tym, większość zdjęć robię w trybie "auto" (co jest godne pogardy : D), ale mimo wszystko myślę, że wyszło na tyle w porządku, że chcę się z Wami podzielić moimi "dziełami".
Mimo tego, że już listopad, Mama zebrała cały koszyk grzybów. Ja znalazłam AŻ jednego jadalnego, co jest nie lada osiągnięciem, bo właściwie prawie się na nim potknęłam, idąc środkiem drogi.
Strój to hmm... rzeczy ciepłe i/lub które były pod ręką : D. Nowe (z SH to nie takie znowu nowe, ale nie wyglądały na używane) podróby Emu, raczej nie zastąpią tych z Biedronki (zdjęcia tutaj i tutaj), bo są na mnie za duże, przez co wypadają mi z nich stopy (talent). Reszta znajoma, bo już się tutaj pojawiła. Tak w ogóle to trochę taki look "na lumpa".


Przedstawiam Wam część mojej okolicy!


fot. Mama (zdjęcie u samej góry) & ja
Co mam na sobie?
♥ Podróby Emu {nie mam pojęcia jakiej są marki} z SH;
♥ Spodnie {DIY - kliknij po instrukcję}, ostatnio na blogu tutaj;
♥ Płaszcz {bezimienny}, w stylizacji tutaj.

Komentarze

  1. Pięknie uchwyciłaś kolory jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja uwielbiam chodzić po lesie:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, ja umiem znaleźć tylko kurki a tych teraz nie ma niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To las : D. A dokładniej las mojego Dziadzia i jego okolice niedaleko mojego domu. Niestety nie podam współrzędnych geograficznych bo ich nie znam : ).

      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jaka piękna jesień !!
    Przez Ciebie mam ochotę na wypad na grzyby ^^
    Zapraszam http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne zdjecia!!! urok jesieni najbardziej widoczny jest wlasnie w takich miejscach :D
    ciekawy blog dodaje do obserwowanych i zapraszam www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory