Ale to już (prawie) wszystko było! Jak się nosić, żeby było tak samo, ale inaczej.


Do tej pory chomikowanie zdjęć jeszcze mnie nie zawiodło. Gdyby nie to, dzisiaj nie miałabym Wam co pokazać, bo mnie rozłożyło. Na łopatki. Serio. No ale są tego plusy. Za dwa dni oglądnęłam 6 filmów ("Madagaskar 2", "Madagaskar 3", "Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka", "Piraci z Karaibów: Na krańcu świata", "Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach" i "Artur ratuje Gwiazdkę"). Kino raczej niewymagające myślenia i głębszych refleksji. Właściwie to same bajusie. Ale wiecie jak to jest jak się ma mózg gdzieś poza ciałem. A tak w ogóle to z plusów... to byłoby na tyle. Jutro prawdopodobnie wracam do świata żywych.

Co do stroju to nie mam jakiś wielkich przemyśleń. Oprócz tego, że koszula to bezrękawnik to chyba reszta nie dziwi bo wszystko już tu pokazywałam.
To chyba najkrótsza notka od jakiegoś czasu. Wybaczcie mi, ale jakoś nie czuję dzisiaj przypływu "weny". Może lepiej skończę na tym.


fot. Mama & ja
 Co mam na sobie?
♥ Sweter {Reserved}, ostatnio tutaj;
♥ Jeansy {Takko Fashion}, ostatnio na blogu tutaj;
♥ Koszulę {bezimienną}, kupiona w SH;
♥ Pierścionek {Japan Style}, kupiony na allegro, ostatnio tutaj;
♥ Buty {bezimienne} z allegro, ostatnio na blogu tutaj.

Komentarze

  1. Tak, tak - chomikowanie zdjęć to całkiem przydatna umiejętność, zawsze można dodać post, gdy np. tak jak Ciebie rozłoży choroba. Bardzo fajne zdjęcia, Twoja mama się postarała! :)

    Pozdrawiam, Kasia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetnej jakości, mama jest fotografem? Życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nie jest fotografem, gdy jej przeczytałam ten komentarz to zaczęła się śmiać i powiedziała, że jej nie doceniamy! Bardzo jej miło : ). Mama robiła zdjęcia w trybie auto i tak jakoś wyszły : D.

      Dziękuję za życzenia i za komentarz i pozdrawiam!

      : )

      Usuń
  3. Fajny blog :):), 
dodajemy do obserwowanych?

    U nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)


    
Pozdrawiam,
    
Marta
    
www.modelsoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory