Studio

Dzisiaj mały efekt mini-sesji w studiu z Marzeną. Jest świetnym fotografikiem i grafikiem, więc nawet ja wyglądam dobrze po przejściu przez jej ręce. Biorąc pod uwagę, że zrobiłyśmy jakieś 10 zdjęć, w ciągu  całej "sesji" (trwała mniej niż 5 minut), jestem pod ogromnym wrażeniem i żałuję, że nie mam możliwości umówić się z nią na plener.
Niestety nie byłam głównym celem fotografowania, posłużyłam tylko do ustawienia lamp i aparatu : D. Mimo tego jestem baaardzo zadowolona!


Co mam na sobie?
♥ T-shirt {House}, który ostatnio na blogu pokazywałam tutaj,
♥ Spodnie jeansy {H&M}, kupione niedawno; wiem, że nie bardzo je tutaj widać, ale już niedługo lepsze zdjęcia z nimi : ),
Zegarek {Avon}, ostatnio w stylizacji tutaj.

♥ Paznokcie - niebiesko-niebieskie ąbre gąbką do naczyń : ).

Komentarze

  1. Naprawdę piękne zdjęcie:)Zazdroszcze takiej zdolnej koleżanki:)
    Obserwuje i zapraszam:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory