Nie możesz znaleźć swojego stylu? Krótka, uniwersalna instrukcja w trzech zdaniach.


Znowu pokazuję Wam starocie, ale to nie moja wina! Ostatnio prawie nic nie robię tylko montuję filmy, a stare zdjęcia mimo, że nie są najlepsze trzeba przewietrzyć : ). Kot to świetny model, czyż nie? Pamiętajcie, że bez zwierzaka nie ma dobrej stylówy.
Bez kota/psa/kanarka/węża/pająka/aligatora/świni domowej styl jest niczym. Co zrobić, aby znaleźć swój styl? Kupić zwierzę. Jakieś.


^ "Co ona do jasnej ciasnej wyprawia?"

 Co mam na sobie?
♥ Sweter z SH, kosztował całą złotówkę,
♥ Koszulę również z SH, którą pokazywałam już w tym poście,
♥ Jeansy,
♥ Buty to prezent od Cioci, mają podobno jakieś 30 lat i były robione na miarę. Na mnie niestety średnio leżą i ciężko się zakładają, dlatego za nimi nie przepadam,
♥ Torebkę z SH, która również już była,
♥ Rękawiczki to prezent od św. Mikołaja,
♥ Kot to oczywiście element dopełniający strój : ) Ostatni raz pokazywałam go tutaj : ),

Komentarze

  1. sweter rewelacyjny a cena jeszcze lepsza! :)) a jakie kocisko wielgaśne! toż to olbrzym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się to zdjęcie z obiektywem! fajny kadr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swetrzysko pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki to model nikona? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D60 z obiektywem AF-S NIKKOR 18-200mm 1:35-5.6 G ED : )

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. kot przypozował <3 koszula mega! Zapraszam do nas i obserwuję ;)
    xo, A.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kot bosko zapozował!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupić zwierzę tylko adoptować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak! Kot ze zdjęcia był adoptowany (już nie żyje :(), adoptowałam również psa :)

      Usuń
  8. No to i ja brawo przybijam za adopcję zwierzaków! Jak pierwszy raz odwiedziłam schronisko to wiedziałam, że w moim domu zagości wiele pupili z czasem. Stylizacja super, znacznie lepsza z kociakiem i mimo upływu lat cały czas na czasie :D Jak jeszcze masz psiaka to polecam https://pethelp.pl/ pakiety medyczne. Ja niedawno skorzystałam i dbam teraz o psiaki lepiej jak o siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory