Trampki, trampki


Pierwszy raz w krótkiej historii bloga prezentuję Wam trampki. Cóż, szkoła się znowu zaczęła, a razem z nią bieganie do autobusu, do czego nie jestem przyzwyczajona (jeździłam do szkoły z mamą ; )), więc teraz wygodne obuwie to podstawa. A co do rozpoczęcia roku - może w najbliższym czasie pokażę Wam mój strój z inauguracji roku szkolnego? Albo i nie.








fot. Tata
Co mam na sobie?
♥ Czarny kardigan no name,
♥ Sukienkę/tunikę Atmosphere. To już moje drugie podejście do niej, mam nadzieję, że jest lepiej niż za pierwszym razem.
♥ Pasek Vintage. Ostatnio w stylizacji.
♥ Torebkę z frędzlami z House'a. Ostatnio w stylizacji. Również z tym samym paskiem ; ).
♥ Czarne rurki no name. Ostatnio w stylizacji.
♥ Pierścionek w panterkę z Nefryt. Swoją drogą - to moja pierwsza rzecz w szafie w ten wzór!
♥ Beżowe trampki z SH (15 zł - to chyba najdroższa rzecz jaką kupiłam w SH, ale buty są w idealnym stanie, więc chyba nie przepłaciłam ; )).

Komentarze

  1. Wyglądasz świetnie! Szczególnie podoba mi się torba. Doskonale wiem, o czym mówisz. Sama też od rozpoczęcia roku muszę jeździć autobusami, a wtedy wygodne buty to podstawa :)
    Czekam na stylizację z rozpoczęcia roku!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    http://work-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory