Mam już dość zimy

Notka miała być wcześniej, ale przez cały tydzień padał śnieg, więc nie było jak zrobić zdjęć. Prawie wszystkie ciuchy jakie mam na sobie to "starocie" (z tamtej zimy lub sprzed dwóch lat). W tym roku na zimę nie kupowałam nic nowego. Klipsy dostałam od babci.


Pozostała większość kupiona na bazarze. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam ciuchy z bazaru ; p. Można stworzyć z nich ciekawe połączenia i są tańsze niż w normalnych sklepach ; ) Jedynie beret i jeansy są z popularnych sieciówek. Mam nadzieję, że się spodoba : )
A tak poza tym to muszę się przyznać. Gdyby nie łyżwy, to zima byłaby okropna! Nie cierpię mieć zmarzniętych wszystkich części ciała i czerwonego nosa!

P.S Biorę udział w konkursie Siemens Fresh Look. Możecie na mnie głosować TUTAJ.
fot. Tata
Co mam na sobie?
• beret - C&A
• klipsy - vintage
• bransoletki (nie widać ich za bardzo) - no name
• golf - no name
• przeźroczysta bluzka - no name
• spodnie - Fishbone (New Yorker)
• buty - no name
• płaszcz - no name

Komentarze

  1. musisz zdecydowanie popracować nad angielskim,straszne błędy ;c

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory